Ξεκίνησαν οι συνδέσεις του νέου δικτύου ύδρευσης και ακολουθεί η ασφαλτόστρωση του άξονα Βηλαρά-28ης Οκτωβρίου
Ξεκίνησαν από σήμερα οι εργασίες για την κατασκευή των συνδέσεων και παροχών στο νέο δίκτυο ύδρευσης για να ακολουθήσει αμέσως μετά η πλήρης ανακατασκευή και ασφαλτόστρωση ενός από τους κεντρικότερους οδικούς άξονες των Ιωαννίνων, ο άξονας Βηλαρά-Βαλαωρίτου-28ης Οκτωβρίου.
Οι εργασίες για την κατασκευή των συνδέσεων και των νέων παροχών αναμένεται να ολοκληρωθούν με γρήγορους ρυθμούς σε όλο το μήκος του μεγάλου αυτού άξονα, σε ενάμιση με δύο μήνες το αργότερο. Έτσι αφενός θα γίνει αμέσως η μετάπτωση στο νέο δίκτυο ύδρευσης και αφετέρου θα μπορέσει να ξεκινήσει αμέσως και η πλήρης ανακατασκευή ολόκληρου του οδικού άξονα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο κεντρικός άξονας της πόλης, Βηλαρά- Βαλαωρίτου- 28ης Οκτωβρίου και αρκετοί κάθετοι άξονες σε αυτόν όπως οι Οδοί Ευεργετών, Ασωπίου, Πινδάρου κ.α., είναι ενταγμένοι από το Δήμο Ιωαννιτών στο μεγάλο έργο των ασφαλτοστρώσεων, το έργο του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, που περιλαμβάνει σημαντικούς δρόμους της πόλης, συνολικού μήκους 8 χλμ. Το έργο έχει υπογεγραμμένη σύμβαση με τον ανάδοχο, ωστόσο στην συγκεκριμένη περιοχή οι εργασίες δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν, εάν δεν προηγούνταν οι συνδέσεις με το νέο δίκτυο ύδρευσης.
Η Δημοτική Αρχή κλείνει μια ανοιχτή «πληγή»
Στην ουσία από σήμερα ο Δήμος Ιωαννιτών ξεκινάει την «επούλωση» μιας ανοιχτής «πληγής» που άφησε σε ένα μεγάλο μέρος της πόλης η κατασκευή του νέου δικτύου ύδρευσης.
Το νέο δίκτυο ύδρευσης της ΔΕΥΑΙ, ήταν ένα πολύ σημαντικό έργο καθώς αφορούσε στην αντικατάσταση πολλών χιλιομέτρων από το παλιό και προβληματικό δίκτυο δεκαετιών. Ωστόσο η διαχείριση που έγινε στο παρελθόν στο έργο αυτό, οδήγησε στο να «κληρονομήσει» η σημερινή Δημοτική Αρχή, ένα νέο δίκτυο ύδρευσης ημιτελές και μη λειτουργικό - καθώς δεν είχαν κατασκευαστεί οι συνδέσεις - όπως επίσης και πολλούς «βομβαρδισμένους» δρόμους.
Η Δημοτική Αρχή οδηγήθηκε αναγκαστικά στην απόφαση να κηρύξει η ΔΕΥΑΙ έκπτωτο τον ανάδοχο του έργου, καθώς δεν είχε τη δυνατότητα να το ολοκληρώσει.
Θα πρέπει να γίνει γνωστό πως όσο διαρκούσε η χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία μέχρις ότου η δικαιοσύνη και το ελληνικό δημόσιο βάλουν την τελική «σφραγίδα» της έκπτωσης του παλιού αναδόχου, ο Δήμος δεν είχε τη δυνατότητα (για λόγους νομικούς) να προχωρήσει σε νέο έργο που αφορούσε την κατασκευή των συνδέσεων και των παροχών ύδρευσης, καθώς αποτελούσαν τμήμα της παλιάς εργολαβίας. Αυτός ήταν και ο λόγος που καθυστέρησε το νέο έργο κατασκευής των συνδέσεων, το οποίο ξεκίνησε σήμερα, και η υλοποίηση του αποτελούσε προϋπόθεση για το άλλο σημαντικό έργο, αυτό των ασφαλτοστρώσεων.
Οι εργασίες για την κατασκευή των συνδέσεων και των νέων παροχών αναμένεται να ολοκληρωθούν με γρήγορους ρυθμούς σε όλο το μήκος του μεγάλου αυτού άξονα, σε ενάμιση με δύο μήνες το αργότερο. Έτσι αφενός θα γίνει αμέσως η μετάπτωση στο νέο δίκτυο ύδρευσης και αφετέρου θα μπορέσει να ξεκινήσει αμέσως και η πλήρης ανακατασκευή ολόκληρου του οδικού άξονα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο κεντρικός άξονας της πόλης, Βηλαρά- Βαλαωρίτου- 28ης Οκτωβρίου και αρκετοί κάθετοι άξονες σε αυτόν όπως οι Οδοί Ευεργετών, Ασωπίου, Πινδάρου κ.α., είναι ενταγμένοι από το Δήμο Ιωαννιτών στο μεγάλο έργο των ασφαλτοστρώσεων, το έργο του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, που περιλαμβάνει σημαντικούς δρόμους της πόλης, συνολικού μήκους 8 χλμ. Το έργο έχει υπογεγραμμένη σύμβαση με τον ανάδοχο, ωστόσο στην συγκεκριμένη περιοχή οι εργασίες δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν, εάν δεν προηγούνταν οι συνδέσεις με το νέο δίκτυο ύδρευσης.
Η Δημοτική Αρχή κλείνει μια ανοιχτή «πληγή»
Στην ουσία από σήμερα ο Δήμος Ιωαννιτών ξεκινάει την «επούλωση» μιας ανοιχτής «πληγής» που άφησε σε ένα μεγάλο μέρος της πόλης η κατασκευή του νέου δικτύου ύδρευσης.
Το νέο δίκτυο ύδρευσης της ΔΕΥΑΙ, ήταν ένα πολύ σημαντικό έργο καθώς αφορούσε στην αντικατάσταση πολλών χιλιομέτρων από το παλιό και προβληματικό δίκτυο δεκαετιών. Ωστόσο η διαχείριση που έγινε στο παρελθόν στο έργο αυτό, οδήγησε στο να «κληρονομήσει» η σημερινή Δημοτική Αρχή, ένα νέο δίκτυο ύδρευσης ημιτελές και μη λειτουργικό - καθώς δεν είχαν κατασκευαστεί οι συνδέσεις - όπως επίσης και πολλούς «βομβαρδισμένους» δρόμους.
Η Δημοτική Αρχή οδηγήθηκε αναγκαστικά στην απόφαση να κηρύξει η ΔΕΥΑΙ έκπτωτο τον ανάδοχο του έργου, καθώς δεν είχε τη δυνατότητα να το ολοκληρώσει.
Θα πρέπει να γίνει γνωστό πως όσο διαρκούσε η χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία μέχρις ότου η δικαιοσύνη και το ελληνικό δημόσιο βάλουν την τελική «σφραγίδα» της έκπτωσης του παλιού αναδόχου, ο Δήμος δεν είχε τη δυνατότητα (για λόγους νομικούς) να προχωρήσει σε νέο έργο που αφορούσε την κατασκευή των συνδέσεων και των παροχών ύδρευσης, καθώς αποτελούσαν τμήμα της παλιάς εργολαβίας. Αυτός ήταν και ο λόγος που καθυστέρησε το νέο έργο κατασκευής των συνδέσεων, το οποίο ξεκίνησε σήμερα, και η υλοποίηση του αποτελούσε προϋπόθεση για το άλλο σημαντικό έργο, αυτό των ασφαλτοστρώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια