Με ενστάσεις ξεκίνησε η δημιουργία του υδατοδρομίου Πρέβεζας… αιωρείται η υποψία για παράτυπες διαδικασίες…
Σοβαρές νομικές ενστάσεις διατυπώνουν οι 2 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα μέχρι σήμερα υδατοδρόμια στην Ελλάδα, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια, για την ανάθεση της δημιουργίας υδατοδρομίου Πρέβεζας από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο σε τρίτη εταιρεία η οποία δεν έχει αναλάβει ή αναμειχθεί με κανένα άλλο έργο αδειοδότησης υδατοδρομίου στην Ελλάδα.
Μέσα από τις ενστάσεις των 2 εταιρειών διαγράφονται οι περίεργες συνθήκες οι οποίες φαίνονται να ευνοούν την συγκεκριμένη εταιρεία αφού κρίθηκε ανάδοχος για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου Πρέβεζας, με μόνο κριτήριο την οικονομικότερη προσφορά, χωρίς να ληφθεί καθόλου υπόψη η εμπειρία και η εξειδίκευση επί του αντικειμένου. Παράλληλα διαφαίνεται ότι η ανάδοχος εταιρεία ενώ είχε υποβάλει αρχικά υψηλότερη προσφορά η οποία κοινοποιήθηκε με ηλεκτρονική αλληλογραφία από το Δ.Λ.Τ Πρέβεζας, ενημερώθηκε ως δια μαγείας και κατάθεσε εκ νέου δεύτερη προσφορά μόλις μερικά ευρώ πιο κάτω από την μέχρι εκείνη την στιγμή μειοδότρια εταιρεία, κερδίζοντας έτσι τον διαγωνισμό!!!
Τα ερωτήματα που τίθενται προς το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας είναι: α) πως έδωσε το δικαίωμα στην ανάδοχο εταιρεία να υποβάλει εκ νέου προσφορά? β) αν έλεγξε την μειοδότρια εταιρεία ότι διαθέτει την εμπειρία και το κατάλληλο προσωπικό για να φέρει εις πέρας ένα τόσο εξειδικευμένο και σοβαρό έργο… επίσης μετά την επιλογή της ως ανάδοχο αν ζήτησε ή θα ζητήσει επίσημα αποδεικτικά στοιχεία από την συγκεκριμένη ότι έχει κατάλληλα στελέχη για την υλοποίηση του έργου (πιλότο υδροπλάνων, υπεύθυνο χωροθέτησης σημείου ελλιμενισμού υδροπλάνων) γιατί αύριο το υδατοδρόμιο Πρέβεζας θα πρέπει να ενταχθεί στο συνολικό εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων και αν η λειτουργία του ή ο σχεδιασμός του δεν συμπλέει με τα υπόλοιπα θα παραμείνει εκτός δικτύου.
Ο αποκλεισμός των εταιρειών που έχουν εμπειρία, γνώση και καταθέσαν δεκάδες αιτήσεις αδειοδότησης υδατοδρομίων θα έχει το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα του Δ.Λ.Τ. Πρέβεζας δεδομένου ότι ένα υδατοδρόμιο είναι επισήμως «αεροδρόμιο επί υδάτινης επιφάνειας» (βάσει του N. 4146/13), και είναι σίγουρο ότι εάν ο Δήμος Πρέβεζας, αποφάσιζε να αποκτήσει άδεια χερσαίου αεροδρομίου δεν θα επέλεγε ποτέ ως ανάδοχο μια εταιρεία με μόνο κριτήριο την χαμηλότερη οικονομική προσφορά.
Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Υδροπλάνα Ελλάδας και Hellenic Seaplanes αναμένουν την απάντηση από την διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας που μέχρι σήμερα διατηρεί σιγή ιχθύος και επιφυλάσσονται για περεταίρω ενέργειες.
Είναι σημαντικό μια δραστηριότητα εθνικής σημασίας όπως η ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων να στήνεται σε στέρεες βάσεις χωρίς να επιτρέπεται στις απερίσκεπτες επιλογές να διακινδυνεύουν την ασφάλεια και την λειτουργικότητα του εγχειρήματος.
Μέσα από τις ενστάσεις των 2 εταιρειών διαγράφονται οι περίεργες συνθήκες οι οποίες φαίνονται να ευνοούν την συγκεκριμένη εταιρεία αφού κρίθηκε ανάδοχος για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου Πρέβεζας, με μόνο κριτήριο την οικονομικότερη προσφορά, χωρίς να ληφθεί καθόλου υπόψη η εμπειρία και η εξειδίκευση επί του αντικειμένου. Παράλληλα διαφαίνεται ότι η ανάδοχος εταιρεία ενώ είχε υποβάλει αρχικά υψηλότερη προσφορά η οποία κοινοποιήθηκε με ηλεκτρονική αλληλογραφία από το Δ.Λ.Τ Πρέβεζας, ενημερώθηκε ως δια μαγείας και κατάθεσε εκ νέου δεύτερη προσφορά μόλις μερικά ευρώ πιο κάτω από την μέχρι εκείνη την στιγμή μειοδότρια εταιρεία, κερδίζοντας έτσι τον διαγωνισμό!!!
Τα ερωτήματα που τίθενται προς το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας είναι: α) πως έδωσε το δικαίωμα στην ανάδοχο εταιρεία να υποβάλει εκ νέου προσφορά? β) αν έλεγξε την μειοδότρια εταιρεία ότι διαθέτει την εμπειρία και το κατάλληλο προσωπικό για να φέρει εις πέρας ένα τόσο εξειδικευμένο και σοβαρό έργο… επίσης μετά την επιλογή της ως ανάδοχο αν ζήτησε ή θα ζητήσει επίσημα αποδεικτικά στοιχεία από την συγκεκριμένη ότι έχει κατάλληλα στελέχη για την υλοποίηση του έργου (πιλότο υδροπλάνων, υπεύθυνο χωροθέτησης σημείου ελλιμενισμού υδροπλάνων) γιατί αύριο το υδατοδρόμιο Πρέβεζας θα πρέπει να ενταχθεί στο συνολικό εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων και αν η λειτουργία του ή ο σχεδιασμός του δεν συμπλέει με τα υπόλοιπα θα παραμείνει εκτός δικτύου.
Ο αποκλεισμός των εταιρειών που έχουν εμπειρία, γνώση και καταθέσαν δεκάδες αιτήσεις αδειοδότησης υδατοδρομίων θα έχει το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα του Δ.Λ.Τ. Πρέβεζας δεδομένου ότι ένα υδατοδρόμιο είναι επισήμως «αεροδρόμιο επί υδάτινης επιφάνειας» (βάσει του N. 4146/13), και είναι σίγουρο ότι εάν ο Δήμος Πρέβεζας, αποφάσιζε να αποκτήσει άδεια χερσαίου αεροδρομίου δεν θα επέλεγε ποτέ ως ανάδοχο μια εταιρεία με μόνο κριτήριο την χαμηλότερη οικονομική προσφορά.
Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Υδροπλάνα Ελλάδας και Hellenic Seaplanes αναμένουν την απάντηση από την διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας που μέχρι σήμερα διατηρεί σιγή ιχθύος και επιφυλάσσονται για περεταίρω ενέργειες.
Είναι σημαντικό μια δραστηριότητα εθνικής σημασίας όπως η ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων να στήνεται σε στέρεες βάσεις χωρίς να επιτρέπεται στις απερίσκεπτες επιλογές να διακινδυνεύουν την ασφάλεια και την λειτουργικότητα του εγχειρήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια